Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: For rask doseøkning?
Threaded View
-
21-08-08, 14:37 #17
Re: For rask doseøkning?
Nå er det tre uker siden jeg økte dosen fra 100 til 125. Gått helt surr i tiden i sommer, tiden har gått veldig sakte.. I går, og hvertfall idag har jeg merket at jeg er mer rastløs og urolig i kroppen enn jeg har vært tidligere. Samtidig som jeg kjennes ut som om jeg har hovnet opp i halsen(og/eller tunga?). Dette er vel noe som skjer når stoffskiftet er lavt? Husker jeg hadde dette før sommeren, men har gått tilbake fram til nå. Kan det hende at TSH verdien har blitt så lav at det kun er det jeg tar i tbl-form som kroppen forbuker, og at jeg da har for lite?
Pulsen ligger rundt 60 (ikke målt på morningen..), og det er den jeg har holdt meg til. Men det jeg sånn egentlig lurer på er om jeg kan ta skade av å ligge litt høyt i t4 en liten stund, (hvis det er det jeg nå gjør) sånn rent fysisk. Skal ta bl.pr om noen uker, og hvis dette nytilkommende ubehaget ikke forverres, kan jeg fint holde ut til jeg får pr.svar. Kan vel være vanskelig å skille mellom symptomer på høyt og lavt for noen? Jeg vet ikke hvordan det kjennes ut å ha høyt, så har ikke noe å sammenlikne med. Hadde indre uro i tiden før jeg fant ut hva som feilte meg også.
Syns ikke dette er så lett

Svar med sitat
Bokmerker