Viser søkeresultater 1 til 10 av 112
Threaded View
-
24-11-07, 21:13 #11
utsette frokost i mer enn en halv times tid er som å be om bråk for meg

og å vente med å ta medisinen går jo greit bortsett fra at jeg bare glemmer det hehe.......
men det derre med at hvis man spiser ca samme mengde med melkeprodukter hver dag , at det regulerer seg selv er jo kanskje et logisk poeng? og jeg er jo et vanemenneske på frokosten, så
jobbet en periode to minutts gange fra heimen, og det var med nød og neppe jeg utsatte frokosten noen ganger:P
akkurat det med kalsium og kaffe stod også i et skriv jeg fikk hos legen for noen år siden. men det gjelder sikker tilskudd, og ikke vanlige produkter man bare spiser litt av.
men kaffen tror jeg er fordi den er vanndrivende,og levaxin er sikkert vannløselig eller noe slikt. så kanskje man bare skal drikke litt mer vann
Lignende tråder
-
Har jeg jern og B12 mangel?
Av Tornerose i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 15Siste melding: 26-08-10, 10:51 -
Nature Thyroid, kalk og jern
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 26-03-10, 19:30 -
Kvikk fiks for jern..?
Av Kevlin i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 13Siste melding: 26-03-10, 14:26 -
Jern...., kvalme?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)Svar: 6Siste melding: 19-09-07, 20:39 -
Levaxin + kaffe, jern og kalk...
Av Heidi i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 18-02-07, 17:03

Svar med sitat
Bokmerker