Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Slankemedisin Reductil
Threaded View
-
16-09-07, 15:34 #4
Re: slankemedisin
Jeg vil ikke anbefale deg å ta slike piller i det hele tatt, og i alle fall ikke å ta dem på egen risiko uten kontakt med lege! Grunnen til det er at du risikerer å ødelegge deg selv enda mer enn hva stoffskiftet alt har gjort. Dessuten er bivirkningene ved slike tabletter ikke særlig hyggelige.
Opprinnelig skrevet av Monja
Jeg vil tvert om heller anbefale deg at du går over til lavkarbo-diett. Det er ikke så vanskelig som du skulle tro, og du går ned i vekt på en sunn og mer riktig måte. En slik diett er også bra for stoffskiftet. Jeg har gått på en slik diett nå i tre uker, og jeg merker bedring både ved at vekta går ned og energien øker.
Bor du i Oslo-området kan du melde deg på samme opplegg som jeg bruker: www.spisdegslank.noJeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Slankemedisin Xenical
Av Carro i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 17-02-10, 19:06 -
Trenger råd... Reductil, røyk
Av Shanita i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 10Siste melding: 05-11-07, 09:22 -
lavt stoffskifte, vektnedgang og Reductil.
Av grynet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 16Siste melding: 30-08-06, 20:55 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17

Svar med sitat
Bokmerker