Sitat Opprinnelig skrevet av isa1
ja, glemte jo å tilføye at jeg tviler på noen av oss som trener her inne får det overskuddet "vanlige" får,
Det gjelder ikke for meg, men jeg aner ikke hvorfor. Jeg har mellom 30 - 40 timers treningstimer i måneden - til dels hard trening med høy puls over tid. Jeg er fullt restituert neste dag. Men hvor lenge de vil vare...ja si det?? Etter flere år med ubehandlet hypothyreose og 3 år med thyroxin....treningsmengden/-intensitene er den samme - om ikke øket...

Så overskuddet er der hos meg. Jeg skriver dette BARE for å fortelle at der er håp. Vi er ulike innenfor denne sykdommen, og jeg synes det er viktig at det kommer frem. Håper det gir litt oppmuntring og håp til dere andre....

Nå vet jeg ikke helt da om jeg kjører meg tom til slutt, men foreløpig går det helt fint. Kan anbefale svømming i sjøen som deilig avslutning på en treningsøkt. Dette er nytt for meg, men utrolig livgivende. Hvis dere har havet eller sjøen nær. I går målte jeg 13 grader. Det høres kaldt ut, men når man begynner å svømme så kjenner man ikke kulden. Det er bare så fabelaktig. Prøv i solnedgangen...da blir man ett med naturen....en superfin rekreasjon...(kjenner at 1/2 time er nok på denne temperaturen...senere blir det vel enda kortere...

Er der noen vinterbadere blant dere???? Jeg HAR tenkt å prøve! Så får vi se da...