Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: trening!
Threaded View
-
13-08-07, 22:28 #2
Hei!
Jeg har det, til min store fortvilelse, akkurat på samme måte. Før gikk jeg knapt en søndagstur. Nå har jeg hatt en aktiv hund i snart to år som jo krever sin gåtur hver dag. Har hele tiden vært bevisst på kostholdet og har begynt å trene 2-3 ganger pr uke, styrke og kondis på treningssenter. Merker som du sier svært liten forskjell, pulsen løper av gårde etter ett halvt min løping.. Føler det ofte som jeg ikke har trent på år og dag, noe som ikke er tilfelle.. Hadde vært veldig interessant om noen vet grunnen, og enda bedre, om noen vet om noe om hjelper
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Levaxindose og trening
Av Elly i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 10Siste melding: 27-07-08, 15:23 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening er dyyyyrt
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 12-05-06, 08:56 -
Øke stoffskiftet ved trening
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 22-04-06, 23:10

Svar med sitat
Bokmerker