Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
14-04-07, 10:33 #9
He, he... jeg har selv tænkt på det allerede i nogen tid og vist nok ikke i forbindelse med behandlingsmulighederne, men mere generelt fordi driften af denne side + arbejdet med at man trives her er altså også en slags udgift for nogle få enkelpersoner der trækker læsset i kulisserne her...
Opprinnelig skrevet av Yvette
Desværre ved jeg også at det kan være svært at få folk til lommerne og oftest fordi de fleste selv kæmper med økonomien, der er blevet ødelagt af at man ikke længere er en pålidelig arbejdskraft. Men som du ganske enkelt selv skriver - er vi mange.
Hvis man kunne sikre sådan en initiativ mod mistænksomhed - kunne man sagtens oprette en fond man frivilligt kunne indbetale småbeløb til og på sigt kunne pengene bruges til at skaffe folk de rigtige diagnoser + opstillinger af behandlingsplaner.... fordi det er her problemet er størst for mange - at man løber med panden mod muren og ikke kan få lægerne til at fatte ALVOREN i disse sygdomme. Og så kunne Sonja blive den første "test-patient".
Sådanne initiativer er dog svære at igangsætte og krævende i arbejdstid og energi.... De er også "farlige", for hvis tilslutningen svigter - kan man nemt komme til at føle sig endnu mere alene i verden, selv om forklaringen kunne ganske enkelt blive nem nok.... vi er alle trætte og "initiativløshed" er jo et af de klassiske symptomer på lavt stofskifte, selv når det kommer til blot at forvalte sin egen dagligdag. Hmm... hvad siger I?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker