Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Nordens Paris
    Meldinger
    14

Standard Ny her - kaller meg Knøttet

Ja så fikk jeg endelig kommet meg til å melde meg inn som medlem.

Har hatt hypothyreoseplager i mange år, men legen har ikke vært innstilt på å gi meg medisin for dette. Nå i høst orket jeg ikke lenger å gå å plages og fikk da min fastleg til å ta meg på alvor.

Jeg hadde da T4 - 11 og TSH - 8
    Har nå verdiene T4 - 16 og TSH - 4,38

Har også vitiligo og hypothyreose ledsager ofte denne "sykdommen".
    Er også plaget med hypoglykemi(blodsukkerfall) som også noen med hypothyreose kan ha, har ikke diabetes.

Jeg synes det er viktig å vite mest mulig om det som plager meg og er en del inne på nettet for å lese.

Har lagt inn et par innlegg som dere kanskje kan finne fram til, er ikke så veldig kjent inne på forumet om hvordan jeg finner fram til innlegg jeg ønsker å lese om, men det kommer seg vel etterhvert.

Ser at det er mange som er plaget med å bli riktig medisinert og det er vel et gjengs problem her til lands. Virker som om en ofte er for lite medisinert, noe jeg tror jeg også er for tiden, men jeg er i en fase da jeg ennå prøves ut for å få riktig mengde Levaxin. går på 100 mikrogram nå.

Stå på og les mest mulig om din sykdom. Ofte vet vi pasienter mer om sykdommen enn legen vi går til og kan komme med innspill/forslag til behandling/undersøkelser, men gjør det med respekt for legens kompetanse.

Masse klemmer fra Knøttet

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen hit til forumet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Hei Knøttet

Jeg vil bare ønske deg velkommen til forumet. Håper du finner mye som du kan ha nytte av
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Aug 2006
    Meldinger
    233

Standard

Hei på deg Knøttet...nusselig navn.
    vet at du kommer til å lære mye her inne.

Den beste hjelpen er den jeg har fått her.

Velkommen og lykke til.
    Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
    Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.

Medlem siden
    Mar 2007
    Sted
    Nordens Paris
    Meldinger
    14

Standard

Takk for koselige velkomsthilsninger, alltid hyggelig å føle seg velkommen.
    Jeg er fornøyd med forumet så langt og jeg har allrede lært mye av det dere har skrevet om her inne. Fint å se at det er så mange som engasjerer seg i å hjelpe andre som har spørsmål de lurer på, det vitner om omtanke for andre.
    Jeg synes også at det er godt å ha noen å identifisere seg med.
    Takk til dere :P

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn