Kjære Sonja. Historien din gjør veldig inntrykk, og jeg sitter her med en forferdelig avmaktsfølelse...

Hva kan VI gjøre for å hjelpe deg? Vi er snart 400 brukere her. Ikke alle er aktive, men de fleste av oss har fått så utrolig mye hjelp og forståelse gjennom at du opprettet dette forumet.

Hva trenger du Sonja? Jeg har hørt om en Hertoghe i utlandet? Hvilke tanker gjør du deg om hva som kan hjelpe deg? Tenker du noensinne over at det kanskje er bedre hjelp å få i utlandet...hos noen som ham..??

Jeg kaster ut forslag. Jeg skulle så gjerne være med på å bidra litt så du fikk den hjelpen du trenger. Absolutt ikke for å glorifisere meg selv. Tvert imot. Hadde jeg hatt råd til å tilby deg dette alene så hadde jeg sendt en PM. Hva sier dere andre? Nå har vi sjansen til å være det medmenneske som gjør noe konkret.

Tenk over hva som er det beste for deg i denne situasjoen Sonja. Fortell oss hva du tror er det beste for deg. Vi har ingen andre enn hverandre. Så brutalt og så enkelt er det.

SÃ… SONJA - hvilke tanker har du om behandling - som du ikke har hatt råd til? Men som muligens finnes....? Kan vi få lov til å hjelpe deg?

Du sliter veldig. Altfor mye...

Legger til: Vi VIL gjerne hjelpe deg. Jeg grubler på hvordan...