Hei Sonja...
Jeg har heldigvis ikke gått med plager så lenge som deg, men det begynner å bli 10 år.

Jeg har ikke fått lest historien din og heller ikke sett hjemmesiden din. Noe jeg veldig gjerne kunne tenke meg. Jeg kjenner meg så veldig godt igjen i dine symptomer.

Jeg er endelig henvist til en endokrinolog på grunn av mine problemer og jeg kommer helt sikkert til å møte på en sånn arrogant lege som du beskriver. De legene jeg har møtt hittil har hvertfall vært en skuffelse.

Jeg har samtlige symtpomer som du beskriver, hvis man ser bort fra sukkersyken. I tillegg har jeg både fysiske og psykiske symptomer som du ikke nevner. Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om å ville gi opp også, og derfor er det jo så bra at vi har dette forumet. Her kan vi gi hverandre oppmuntring, støtte og ikke minst gode råd!

Jeg tror det er MANGE som har hormonelle problemer som ikke blir tatt på alvor av legene. Jeg tror også at mange med stoffskifteproblemer, spesielt de som ikke opplever bedring av medisner kan ha andre sykdommer på gang. Jeg har en pappa som begynte med lavt stoffskifte og mageproblemer og det viste seg at han gikk med Cushings i 15 år. Han var innom mange leger før han ble tatt på alvor. Han endte opp med hypofysesvikt og nedsatt hørsel på grunn av manglende kunnskap hos legene. Symtpomene du beskriver her (helt ned til diabetes) er faktisk symptomer på blant annet Cushings.

Det jeg i bunn og grunn vil frem til er at du MÃ… ikke gi opp. Nå vet jeg veldig lite om din bakgrunn, men jeg antar at du har vært til flere typer spesialister og jeg håper at du finner igjen styrken til å kreve å se enda flere.

Det du opplever er ikke normalt!