Kjære heisann

Du må tilgi meg og den forferdelige hukommelsen min, men klokkene begynte å ringe etter at jeg hadde logget av i går.

Du var jo til Oftebro for lenge siden, mente jeg. Så nå sjekket jeg jo dato'en for første innlegg i dag, og bitene falt på plass. I går husket jeg ikke at det var DEG som hadde vært der, altså ikke før jeg hadde logget av. Jeg er altså helt håpløs (Grunnen til jeg husket det, var cola'en ;) )

Men det er godt å lese at du er bedre enn du var. Kjempeflott!

Og så er det i alle fall bra at du er så veldig obs på diverse med barna dine, så diverse hjelpetiltak kan iverksettes så fort som mulig, om noe skulle bli nødvendig. Dette er jo også veldig bra. Hvis jeg nå husker riktig, så er det du som er så glad i barn, så da tenker jeg de har jeg kjempe-mor!

Du har vært veldig flink med maten. Et godt eksempel for meg å følge ;)

Håper også at vi alle vil bli meget bedre.

(Og ungene må vi bare få sperret inne til de er minst 25, så de ikke får laget noen ulykker, så det så! Kan vi sende dem til Sibir på forskningsprosjekt eller noe? Rene guttelag og jentelag, da selvfølgelig. Vi kan ikke orke å komme på beinene selv engang, så da kan vi ikke ha noen barnebarn på leeeeeeeenge enda!)