Anne Ma

Ja, jeg tror du har misforstått hva jeg prøvde å si.
Forundrer meg ikke, har en tendens til det.

Javisst tror jeg at Tsjernobyl og annet radioaktivt nedfall/avfall er med på å gjøre syke. Og all slags forurensning. Og degenererte gener. Og dagens veldige stress og mas og krav til effektivitet. Og ødelagte familier. Sikkert mye mer som er skadelige belastninger for mennesker.

Alle vaksiner har jeg ikke tatt noe standpunkt til enda. Men jeg hørte en teori forleden: Om å individualisere vaksiner. Se på den enkeltes behov. Hva er farene i regionen. Hvilke disponible sykdommer har vedkommende som evt kan utløses ved en vaksine. Noe slikt. Altså behov kontra belastning av evt vaksiner. Og jeg synes det var en interessant tanke.

Joda, stakkars dem som tok Meningokokk-vaksinen og ble syke av den, det synes jeg også. Men det var jo også en viktig vaksine, om den ikke hadde vært så farlig. Og stakkars alle andre også som blir syke, uansett hvilken grunn det er til det.

sivcath
Vi kan ikke bite av for store biter, da går det galt. Men gå i små skritt, og som jeg skrev: skape presidens.

Håper du skjønner det
Joda, det går bra. Jeg er bare litt opptatt av mange ulike sammenhenger, kanskje spesielt fordi jeg lurer på hvor "all dritten min" kommer fra.