Hei Stina

Ja, jeg tror du har misforstått hva jeg prøvde å si. Jeg tror at det kan være sammenheng, men at det blir for vidløftig for oss å finne ut av det her på Sonjas. Det med ME kan jo også forårsakes av alle slags infeksjoner, sånn som Kyssesyken osv. Det ville nok blitt oppdaget at vi som fikk vaksinene som barn i stor utstrekning hadde blitt sykere enn generasjonene før oss. Vårt problem vi som har stoffskifteproblemer er jo at det er så enormt dårlig med forsknings materiale. Hadde det vært mer materiale så kunne vi kanskje funnet ut om vår generasjonen er sykere enn generasjonene før oss.

Selv tror jeg at det er flere som blir syke unge enn før. Men gjelder det også de som er eldre enn oss? Det kunne kanskje ha svart på spørsmålet om Tsjernobyl, For hvis det har økt blandt alle som levde under utslippene, så vil man kunne komme frem til en konklusjon.

Ikke bare det: Nå som folk slutter å vaksinere barna sine så dukker de gamle dødlige sykdommene opp igjen og krever liv. Mange tror at mange sykdommer er borte for godt, mens sannheten er at de lever i beste velgående i verden rundt oss.
ME er som så mange andre kvinnesykdommer, som de sliter med, særlig med å få ned noe konkret på papiret. Slik som fibromyalgi som det heller ikke kan tas blodprøver av. Noen leger lurer jo på om det er flere sykdommer som hører til samme gruppe, men som de ikke har funnet ut av enda. Det er jo desverre heller lite prioritert i å finne ut av det...
Man kan få diagnosen uten å fått denne vaksinen. Man kan ikke søke erstatning og det er vel slik det må være. De med denne prøvevaksinen var egentlig med på et eksperiment og av dem er det utpreget mange som har fått ME. Stakkars dem som tok denne vaksinen og ble syke av det!!