Heisann alle sammen,
Så flott at det er litt aktivitet rundt dette. Tror det kan være en veldig viktig sak. Jeg vet at det er ett sykehus i Eidsvoll som har blitt spurt om de kunne tenke seg å investere tid i denne saken. Men siden det ikke er så mange mennesker som ber om denne hjelpen vil de ikke bruke tid og penger på den. Dermed så må vi skaffe oss ett godt grunnlag først også legge frem saken vår. Jeg håper å få kontakt med ei som går tilbehandling på dette sykehuset, slik at jeg kan få kontakt person på dette sykehuset igjen...

Ang Forbundet:
Ideen er å involvere de også. Først må vi bygge en innledende sak med sterke medlemmer herifra. Så kan vi gå videre til NTF.

Når vi evt får støtte eller flere som melder seg på kan vi bygge videre. Dette kan ta tid. Og forvent ikke for mye av det. Det er verdt ett forsøk, men da må det gjøres riktig

Ang Tsjernobyl - jo jeg har også hørt om denne teorien. Og den kan også ha noe med saken å gjøre. Men det vet vi ikke før vi får noen til å investere tid i vår sak...

Så, jeg håper dere kan smøre dere med tålmodighet, slik som jeg må... det har kommet en start, og jeg lover å ikke avslutte denne saken uten å forsøke så godt jeg kan