Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Threaded View
-
25-01-07, 23:44 #10
Hei

Nei, slik jeg har forstått det så har kyssesyken veldig forskjellige utslag. Noen tror de bare har en influensa/forkjølelse og begriper ikke at det er noe ekstra med den ut over at de gjerne er litt mer slitne etterpå. Mens andre igjen blir kjempe dårlige og det er absolutt ingen tvil om at man har kyssesyken. Jeg synes jo det er litt guffent å ha hatt kyssesyken uten å vite om det. Særlig siden jeg var syk med stoffskifte i ca 10 år før diagnose. Har tenkt litt på når jeg kune ha hatt kyssesyken og havner på en periode jeg ble anpusten til og med av å gå i nedoverbakke. Jeg var godt trent også i de dager, så det var ikke kondisen det var feil på ;) Etter det ble jeg bare enda mer syk og enda mer sliten enn hva jeg hadde vært fra før. Mange spørsmålstegn i den historien selvfølgelig. Og det er jo ikke mulig å finne ut når jeg hadde kyssesyken.
Ellers vil jeg si at det skal bare en blodprøve til for å bekrefte eller avkrefte om dere har hatt kyssesyken eller ikke
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Lave verdier av vit. D og stoffskifte problemer
Av Shanita i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 16-10-07, 06:39 -
Fikk brain fog i dag...
Av Ida i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 04-06-06, 11:25

Svar med sitat
Bokmerker