Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
19-08-06, 13:00 #1
Jeg har gått opp flere kilo i sommer
jeg har gått opp flere kilo i sommer,prøver å slanke meg men det er ikke lett.på grunn av betennelsestrumaen så blir jeg litt deppa av å til ....nå er jeg sånn,jeg kan ikke vere slik ,,,,,,klarer det ikke .tenkte på å ta litt mer tyroksin gjerne jeg går ned da.jeg har mye muskel og skjelletsmerter det gjør ikke saken bedre,så er det saken med haukeland. yrketsrettetattføring, skal jeg på bli fotteraput,,,,,,,er litt redd for det.,,,,,på mandag skal jeg til hypnose,slutte å røyke, tror jeg må spørre om hun kan ta vektreduksjon .har lagt på meg 4 kilo i sommer,jeg er nå 116 kilo,kan ikke leve med det.skulle på kino her forje uke men takket nei.tenkte kansje jeg ikke fikk plass i kinostolen
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
5 kilo på en måned etter gluten- og gjærfri kost
Av sivcath i forumet GlutenfrittSvar: 2Siste melding: 08-10-07, 18:21 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57 -
Stoffskifte sommer kontra vinter??
Av ella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 22-07-05, 10:46 -
God sommer og takk så langt
Av Alba i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 3Siste melding: 30-06-05, 23:24

Svar med sitat
Bokmerker