Viser søkeresultater 1 til 10 av 71

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Overdosert?

Skjønner godt poenget ditt. Synes bare det er alt for mange som sammenligner doser og prøvesvar. Det er ikke bra når forutsetningene for prøvene er så ulike. Det blir også noe unyansert å si at dette ikke fungerer for stoffskiftesyke. Jeg er også stoffskiftesyk, og det fungerer for meg, jeg tviler på at jeg er unik og alene. Ja: min lege tror også jeg er overdosert, i den grad at han sendte meg på bentetthetsmåling som jeg ikke har bedt om (som forøvrig var helt normal). Det beste argumentet man kan bruke overfor legen er systematisk og dokumentert overvåking av hvilepulsen. Dette er god dokumentasjon på at stoffskitet er ok og vanskelig å motargumentere.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Overdosert?

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Skjønner godt poenget ditt. Synes bare det er alt for mange som sammenligner doser og prøvesvar. Det er ikke bra når forutsetningene for prøvene er så ulike. Det blir også noe unyansert å si at dette ikke fungerer for stoffskiftesyke. Jeg er også stoffskiftesyk, og det fungerer for meg, jeg tviler på at jeg er unik og alene. Ja: min lege tror også jeg er overdosert, i den grad at han sendte meg på bentetthetsmåling som jeg ikke har bedt om (som forøvrig var helt normal). Det beste argumentet man kan bruke overfor legen er systematisk og dokumentert overvåking av hvilepulsen. Dette er god dokumentasjon på at stoffskitet er ok og vanskelig å motargumentere.
    Da sliter jeg siden jeg har og har hatt for høy hvilepuls de siste årene, typisk ligger min hvilepuls fra 86 og oppover....
    For meg funker det veldig godt og gjøre slik jeg gjør, men jeg styrer i stor grad dosering etter symptomer og ikke bare blodprøver.

Lignende tråder

1. søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
    Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 02-06-10, 17:15
  2. Søke NAV om støtte til ERFA?
    Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 19
    Siste melding: 06-05-10, 22:51
  3. Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
    Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisiner
    Svar: 11
    Siste melding: 12-12-09, 21:03
  4. Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 0
    Siste melding: 18-10-08, 15:48
  5. Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
    Av nora i forumet Emner startet av Nora
    Svar: 0
    Siste melding: 18-10-08, 15:48

Søkeord for denne tråden