Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Hybrid View
-
19-04-14, 16:03 #1
Sv: Overdosert?
Skjønner godt poenget ditt. Synes bare det er alt for mange som sammenligner doser og prøvesvar. Det er ikke bra når forutsetningene for prøvene er så ulike. Det blir også noe unyansert å si at dette ikke fungerer for stoffskiftesyke. Jeg er også stoffskiftesyk, og det fungerer for meg, jeg tviler på at jeg er unik og alene. Ja: min lege tror også jeg er overdosert, i den grad at han sendte meg på bentetthetsmåling som jeg ikke har bedt om (som forøvrig var helt normal). Det beste argumentet man kan bruke overfor legen er systematisk og dokumentert overvåking av hvilepulsen. Dette er god dokumentasjon på at stoffskitet er ok og vanskelig å motargumentere.
-
12-05-14, 00:42 #2
Sv: Overdosert?
Lignende tråder
-
søknadskjema som legen må fylle inn for bruk av Thyroid fra Erfa
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 02-06-10, 17:15 -
Søke NAV om støtte til ERFA?
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 06-05-10, 22:51 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48 -
Erfa Thyroid snart tilgjengelig på registreringsfritak
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 18-10-08, 15:48

Svar med sitat

Bokmerker