Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post
Jeg vil si at når du tok hele dosen innen 12 timer før så er de prøvesvarene helt nydelige. Prøvene er altså fine isolert sett, men det er jo DU som er fasiten.

Ellers tenker jeg at vekttapet skal du ikke se så mye på (ennå). Det skjer ofte ved kostomlegging at man taper mye vannvekt i starten. Det er de neste ukene som vil fortelle om det "er drastisk" eller ikke.

De andre symptomene vet jeg sannelig ikke. Kort lunte, angst, søvnproblemer og utmattelse var alle "lave" symptomer hos meg. Og... med verdiene dine kan jeg ikke for mitt bare liv forstå at du er overdosert.

Det kan være at betennelsen svinger hos deg, eller at levaxin ikke virker så godt som den burde.
Jeg er enig med smgj - jeg tror heller ikke, du er overdoseret. Hvis du har Hashimotos, så har du ikke typiske symptomer på for lavt stofskifte. Samtidig med, at du ikke producerer nok stofskiftehormon, så sendes der ind imellem en større mængde hormon ud i kroppen, når kirtlen bliver nedbrudt. Det er ikke sjovt.

De nævnte symptomer har jeg også, når jeg er ikke får medicin nok.

Når jeg skal have taget blodprøver, så gør jeg det altid fastende, dvs. ingen medicin/kaffe/mad før prøven er taget. Jeg skipper også medicin aftenen før.

T3 på 4 er nok ikke så højt - hvordan ligger referencerne?

Tina