Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
    Medlem siden
    Mar 2008
    Meldinger
    136

Standard Når dere er slitne eller utmattet...pga stoffskiftet

Hvordan føles det da?

Her er det slik at det kjennes ut som jeg har løpt maraton hver dag. Ettermiddagene er verst, og etter mat. Når jeg gjør noe er det som om jeg må konsentrere meg om å klare å gjennomføre hver minste ting. Setter jeg meg eller legger meg ned kjenner jeg at blodet strømmer gjennom kroppen. Hodet føles som det går for halv maskin med og det er vanskelig å holde fokus, til og med vanskelig å tenke en hel setning. Hvis jeg legger meg ned, kjenner jeg gjerne at jeg ikke er direkte sovetrøtt, men rett og slett bare har behov for å hvile.

Alt man skal få seg til å spørre om, men jeg funderer meg nesten blå på hva som skjer med meg om dagen! Andre som har det slik?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Det er det Marina - akkurat sånn som du beskriver.
    Og det skyldes lavt stoffskifte.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2008
    Meldinger
    136

Standard

Hehe, liker svarene dine jeg:-)

Og takk for tålmodigheten! Blir du ikke litt smålei av alle nybegynnerspørsmålene?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg har det slik om morgenen, og når jeg kommer hjem fra jobb. Da har jeg brukt opp det jeg har av energi og må tvinge meg til alt annet. Dette gjelder spesielt i dårlige perioder av sykdommen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

smålei - nei :
    Da noen i kvit frakk begynte å prate om stoffskiftet til meg første gangen skjønte jeg null og nix.
    Jeg hadde aldri hørt om det og jeg mange år uten å søke kunnskap fra andre enn legen. (og du vet hvor mye du lærer da)

Etterhvert ble jeg mer og mer sikker på at de ikke visste hva de dreiv med - jeg ble jo bare verre.

Det var noen elskverdige jenter på forløperen til dette forumet som vekket meg.
    Og hadde ikke de giddet ........

Så takk til Siri Ann, Merete og Nora. Mulig det var flere så takk til dem også.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn