Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
Aiai, så leit å lese hvordan du har det - og at legen din er sleivete med helsetilstanden din.
Kan hende er det en trøst å få vite at mange har lignende historier når det gjelder symptomer og blodprøveverdier som dine.., men det i seg selv hjelper deg ikke videre.

Dessverre så er brorparten av leger i dag forblindet av hva blodprøvesvarene er - og ikke i særllig grad HVA pasienten forteller om av symptomer.

Har du forsøkt å bytte lege - ikke sikkert det hjelper, men høres ut som det ikke kan bli noe dårligere oppfølging enn det du har i dag. Kan hende noen fher inne kan anbefale deg en annen fastlege.

For egen del så kunne jeg tenkt meg en tur til dr Øverby i Arendal (søk på navnet, han er svært kunnskapsrik mtp stoffskiftesykdommer). Jeg leser boka hans "Lavt stoffskifte - årsak til de fleste sykdommer" nå - har lånt på biblioteket ( de har lånt den inn fra et annet bibliotek).

Ellers er det svært mange gode tips og know-how inne på STTM si side:
http://www.stopthethyroidmadness.com/

Du kan jo f.eks sjekke refleksen (foran på kneet) de kan ha blitt tregere.. en sikrere metode er å måle kroppstemperaturen over noen uker. Det ligger beskrivelser på framgangsmåten flere steder på Forumet - bruk søkemotoren øverst til høyre.
Har faktisk ikke fått noen til å få refleksene i kneet mitt til å fungere på en god stund... Husker ikke om jeg noen gang har klart det haha. Så det var litt rart at du nevnte det! Ellers tusen takk for gode svar! Vil vente med å bytte lege til jeg ser ordentlig om økningen av medisinene og B12-sprøytene fungerer, men har vurdert dette flere ganger... Så tusen takk!!