Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Sitat Opprinnelig skrevet av Bellis Vis post
Spørsmålet jeg må stille meg (og svare på selv) er om jeg skal ta kontakt med Lynx i Østfold, Balderklinikken eller Heggeli.
Var du min datter, ville jeg satse på at "inspirere" dig til at vælge Lynx, eller at give pokkers i afstanden og rejse til dr. Øverbye i Arendal.
Vi har "snakket" om det allerede i marts, her i tråden.... Superglad for at du valgte Lynx, Bellis. Helt fra starten (da jeg hørte og læste om denne klinik første gang) har jeg haft en god og varm "mavefornemmelse" omkring klinikken, og helsepersonalet derinde. Superglad for at mine, i forvejen gode forventninger, blev så flot overgået.

Desuden er din beretning over den, efterhånden lange tid, så spækket med info og ikke mindst, dine lærerige kommentarer, at jeg har simpelthen lyst til, nok en gang at gentage, hvad jeg allerede har skrevet til dig for snart et år siden, i et tidligere indlæg.

Det er virkelig GODT GÅET, Bellis. Du kan virkelig kunsten at reflektere over de informationer og råd du får. Og du har modet til at sætte dine egne tanker i arbejde... Denne tråd, kommer med garanti til at redde mange liv.