Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Armour og blodprøver
Threaded View
-
21-05-14, 09:08 #3
Sv: Armour og blodprøver
Hei.
Jeg kan ikke se at du skriver hvor lenge du har brukt Armour? Jeg har noen tanker.
1) Ting tar tid. Det at du nå sover er iallfall et skritt i rett retning. Om du ikke har gått så lenge på Armour kan det rett og slett være at kroppen din ikke har fått kjørt igang alt ennå. Da kan du være underdosert og hyper samtidig rett og slett fordi noen vev vil ta opp fT3, mens andre vev ikke vil ta opp (nok) fT3. Det er nok derfor det rapporteres om ting som blir bedre i årevis etter et vellykket bytte til naturlige hormoner... Jeg har brukt dem i snart 3 år nå og har hatt progresjon hele tiden. Nå tror jeg ikke det er så mye mer å hente for min del annet ennå unngå vinterdippen og vintermusearm. Vi får se hvordan 2014 bilr. Det var en digresjon.
2) Jeg synes at prøvene dine ser fine ut. Jeg er også lav på fT4 selv og jeg føler meg vel - men da med fT3 knapt over normalområdet. Dine prøver kunne ha vært meg. Men prøvene er ikke fasiten - de skal bare veilede i forhold til det du kjenner.
3) 2-3 grain er helt vanlig. De fleste av oss ender opp der. Men større doser er ikke veldig uvanlig for kortere tid eller permanent. Vi er forskjellige.
4) Som Anisa sier - jeg har best effekt ved nattdosering. Tannpuss, medisin og senga. Sover som en stein og våkner uthvilt.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Blodprøver
Av Bonzo i forumet BlodprøverSvar: 23Siste melding: 08-11-07, 22:01 -
Nye blodprøver..
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 18-08-06, 21:59 -
blodprøver
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 13Siste melding: 16-06-06, 20:34 -
Blodprøver!
Av Viksi i forumet BlodprøverSvar: 38Siste melding: 17-06-05, 20:16 -
Blodprøver 4
Av kirsti i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 13-04-05, 16:20