Sitat Opprinnelig skrevet av VibekeW Vis post
Hei Bellis, jeg har ikke svart deg i tråden din, da jeg ikke kan så mye om dette, men jeg må bare signere Anisa her, det er ganske imponerende hvordan du tar til deg kunnskap og forholder deg til dette! Jeg leser også mye, men jeg begynner nå, etter noen år, å forstå bildet! Lykke til videre
I aller største ydmykhet: Takk! (Prøvde å finne en rødmende smiley, men akk).

Grunnen til at jeg ser ut til å tilegne meg mye kunnskap på kort tid, kan være at sykdommen ble oppdaget på et relativt tidlig stadium og at hjernen fortsatt klarer (og klarte) å henge greit på, så lenge jeg gjør én ting av gangen (som å lese i fred og ro, men bøker orker jeg ikke for tida). Dessuten ble jeg ekstra gira på å hjelpe meg selv når symptomene mine peker så klart mot stoffskiftesykdom, mens blodprøvene og fastlegen er langt fra entydige. Hadde jeg levd før blodprøvene for stoffskifteindikatorene var "oppfunnet", så hadde jeg hatt diagnosen for lengst. De kveldene jeg orker, har jeg lett etter informasjon i stedet for å støvsuge og henge opp klær. ...mannen min er veldig forståelsesfull!

Levaxin ser ut til å gi en viss bedring, og jeg har holdt på i underkant av 4 uker. Det er ikke lenge. Tålmodighet er en dyd, men ikke min fremste egenskap!