Viser søkeresultater 1 til 10 av 107
Threaded View
-
07-12-13, 10:55 #11
Sv: Mange symptomer, men flotte blodprøver!
Det var jeg ikke klar over. Jeg trodde hurtig opptrapping var viktigst for de med autoimmun stoffskiftesykdom? Vi har ikke (foreløpig) påvist noe autoimmunt hos meg (men sjekker igjen ved neste runde blodprøver, og da også TRAS fordi jeg insisterte).
Nei, ingen opptrappingsplan er nevnt. Legen har aldri prøvemedisinert noen før, så han ville kanskje først se om jeg i det hele tatt reagerte på den lave dosen. Jeg skal ta blodprøver 14 dager etter oppstart. Vet det er tidlig, men det passa best ift neste legetime, sykmelding og Jula.
Legen har flere stoffskiftepasienter, og er ganske greit oppdatert på standard stoffskiftesykdommer. Når man er utenfor "allfarvei" slik som meg, tror jeg ikke han har særlig god greie på dette. Så, nei, noen opptrappingsplan har vi ikke snakka om. Kan hende han allikevel har tenkt på noe. Han snakka faktisk om at vi skal prøve å kjøre stoffskiftet opp i øvre grense, mot overdosering, for å finne rett dose. Så han har kanskje en plan allikevel...?
Jeg tar gjerne mot god informasjon om dette, som jeg evt kan videreformidle til legen.
Det bør være fra en offisiell kilde (som han kan stole på). Jeg har lett litt, men ikke funnet noe om dette foreløpig.
Vet ikke om det har noe for seg, men jeg burde kanskje vært henvist til en spesialist. Det er en på SØF som visstnok skal være god på stoffskifte, men om han "bryr seg om" oss som ikke har utslag i blodprøvene, vet jeg ikke... Men det er kanskje verdt forsøket. Jeg burde jo virkelig hatt full sjekk av hypofysen mm, særlig fordi jeg ikke har utslag i blodprøvene!
Lignende tråder
-
"Flotte" blodprøver - men hva med stjernene m.m.?
Av iCat i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 07-07-12, 23:02 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 22Siste melding: 13-04-10, 23:37 -
Fine blodprøver til tross for mange symptomer
Av sisi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 26-10-09, 14:27 -
Har mange symptomer og en mor med lavt stoffskifte.
Av Joohoo i forumet BlodprøverSvar: 18Siste melding: 07-05-09, 13:38 -
"Flotte og normale blodprøver"
Av queenie i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 11Siste melding: 04-03-09, 15:27

Svar med sitat

Bokmerker