Viser søkeresultater 1 til 10 av 30
Threaded View
-
27-06-13, 11:34 #30
Sv: T4 / T3-ratio i Armour og Erfa Thyroid
Det nedslående er så bare, at alle beviserne bliver ignoreret af frygt for alle de farlige ting T3 fører med sig. Alle mennesker er forskellige med forskellige behov, så en standardiseret T3/T4 ratio vil alligevel ikke give enslydende feedback fra de forskellige "forsøgspersoner". Jeg tager pt. 3 grain Thyroid-S men jeg er da sikker på, at både mine blodprøver og mit velbefindende adskiller sig fra andre kvinder der tager samme dosis. Standarder forudsætter at udgangspunktet er ens, men det er der rigtigt få af os der er ... Tilfælles har vi blot, at vi alle trænger HELE spektret af hormoner, der findes i Naturligt Thyroid.
Jeg synes det er grotesk at man fra den konventionelle lægestand stadig kan holde stædigt fast i sine synspunkter MOD bedrevidende. Men GlaxoSmithKline klapper da i hænderne, og det samme gør de læger, for hvem det er vigtigere at FÅ ret end at HAVE ret.
Måtte en person med flere ressourcer end jeg en dag skyde med skarpt imod forskerne og benytte deres egne analyser som ammunition.
Jeg fik diagnosen "myksødem" 2 måneder efter min egen fødsel.
Livet er ikke det værste man har - men det kunne være meget bedre!
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Hvorfor er det viktig å øke når man starter med Thyroid Erfa og Armour?
Av Elbeth i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 3Siste melding: 28-05-13, 18:50 -
Från Armour & Erfa till Thyroid-S
Av Catherine346 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 11-05-12, 14:54 -
Erfa vs Thyroid-S vs (ny) Armour - hvem er best.. egentlig?!
Av Kevlin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 27-02-12, 19:07 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker