Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
-
27-09-10, 11:30 #1
Erfa vs Thyroid-S vs (ny) Armour - hvem er best.. egentlig?!
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-09-10, 11:42 #2
Sv: Erfa vs Thyroid-S vs (ny) Armour - hvem er best.. egentlig?!
Akkurat det lurer jeg litt på om dagen også. Hva som er best. Ble ganske mye bedre når jeg først fikk Armour - så avtok "den gode følelse" så jeg fikk Erfa (slutten av mai). Og nå er iallefall formen borte.
Som jeg skriver i en annen tråd aner jeg vel at det har med mer enn medisinen å gjøre - mye eksperimentering og mye jobb som har kjørt systemet i grøfta - men lurer litt på om det kan være enkelte som kanskje har det bedre selv på ny Armour. Jeg var iallefall bedre på den enn på Erfa - selv om jeg ikke har all verdens lang historikk.
-
27-09-10, 11:52 #3
Jeg synes jeg kan lese flere steder på nett, bl.a. på facebook chatte-sidene til STTM og til Mary Shommon, at en del er misfornøyd med nye armour. Nå er det naturligvis de misfornøyde som tar seg orket med å skrive om dette på nett antar jeg, men likefullt er det litt påtagelig hvor mange det er. Finn her på forumet hadde samme erfaring med ny armour, dvs at den ikke var like effektiv som den gamle formularen.
STTM anbefaler Erfa som erstatning for armour nå.
Personlig lurer jeg på hvilket merke man kan ha i back-up om det skulle skje noe med Erfa. Men det er kanskje å ta sorgene på forskudd...
-
27-09-10, 12:51 #4
Uden tvivl, ville jeg satse på Thyroid-S. Om det så gælder alle - ved jeg ikke, men jeg ved (i hvert fald!) at Erfa Thyroid har jeg kun brugt en måned. Erfa Thyroid "føltes" svagere i sammenligning med Westhroid og Thyroid-S, så jeg fortsætter med Thyroid-S. Den er i 1-grain-tabletter + kan deles uden problemer + "virker som om" effekten varer længere pr dag. I Thailand kan det købes "over disken", eller over nettet som "dropship" via EU/EØS. Første koster for ca. 130 dkr for 1000 x 1 grain, det andet skal man af med ca. 150 $ for samme.
Bemærk: Aldrig (sige/skrive: a-l-d-r-i-g) tage hul på en ny boks, uden at have en anden allerede liggende i r-e-s-e-r-v-e. Ca. halvvejs i den anbrudte boks, skal næste boks bestilles. Dvs. man ligger altid inde med en boks "i brug", en i reserve og en "på vej".• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
24-08-11, 10:14 #5
Interessante kommentarer fra 2009 om bl.a. Thyroid-S som respons på en US-læges advarsel mod "Dangerous Alternatives for Desiccated (Armour) Thyroid".
Flere skriver, at de har aldrig haft det så godt som "på" Thyroid-S, og efter at både Armour Thyroid, Nature-Throid og Westhroid er blevet reformuleret som følge af krav stillet af det amerikanske FDA - lader det til at Thyroid-S og Erfa fører i graden af "kundetilfredshed", mens de gamle brands er ikke så eftertragtede efter at de er blevet ændret. For mit vedkommende (som skrevet i forrige indlæg i september sidste år) er det afgjort Thyroid-S der er den bedste af alle Thyroid-brands jeg har brugt de sidste 5-6 år, med undtagelse af den første Westhroid fremstillet efter den originale formel (som nu er ændret), der var lige så virkningsfuld som Thyroid-S.
Artiklen og alle kommentarer findes her
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
08-09-11, 08:00 #6
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
27-02-12, 19:07 #7
WOOW! Den så jeg ikke før nu.

Thyroid-S produceres i Thailand af Sriprasit Pharma Co., Ltd. Du kan læse en hel del om Thyroid-S i Thyroid-S innført fra Østen.• Tak for at du læste mit indlæg.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Min opstart på Erfa Thyroid
Av Michael i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 09-10-11, 19:05 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Hvem er bange for Thyroid?
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 29Siste melding: 31-03-10, 17:22 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker