Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
12-12-12, 22:10 #11
Sv: Fra Levaxin til Armour
Hvorfor ikke øke dosen? For meg ser og høres du underdosert ut... Klarer ikke helt å svelge det endoen din sier. Selv byttet jeg kombinasjonsbehandling med levaxin og lio med en nøyaktig lik dose erfa. Det gjorde jeg ved å regne ut antall mcg T4 og T3 i erfa og sammenlignet med den tidligere medisineringen min. Etter ca 6 uker tok jeg blodprøver og blodprøvesvarene var så og si identiske. Hvis det som endoen din sier stemmer skulle ikke dette skje. I tillegg faller hans uttalelse på sin egen urimelighet fordi det da ikke skulle gå an å ta prøver av friske folk eller folk som ikke bruker levaxin fordi de bare produserer naturlige hormoner som analyse maskinene da angivelig ikke opfatter. Vi er mange her inne som bruker naturlige hormontilskudd uten å verken ha hørt om eller selv opplevd det endoen din beskriver. Min anbefaling er å teste ut effekten av en doseøkning. Opplever du ubehag i form av høydosesymptomer så er det jo bare å gå ned igjen.
Lignende tråder
-
Det beste med å bytte til Armour - fra Levaxin?
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 02-09-12, 22:00 -
Bytte fra Levaxin til Armour
Av Milli i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 24-08-12, 20:45 -
"normal" T3 - bytte til Armour??
Av serena i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 16-06-09, 19:51 -
Armour - nå skal jeg prøve! :-)
Av sivcath i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 03-02-09, 22:06

Svar med sitat
Bokmerker