Sitat Opprinnelig skrevet av Gekko Vis post
Den første uka hadde jeg en irriterende hodepine og høy puls. Holdt på å gi opp fordi jeg kjente igjen hypersymptomene fra Graves`en jeg egentlig har (jeg bruker Neo-Mercazol for og slå ut kjertelen). Jeg byttet fra Levaxin til Armour fra en dag til den neste. Jeg jeg ga meg ikke
Hej med dig, "den nye Gekko"

Jeg er vildt IMPONERET over at du har valgt at fortsætte, trods "bivirkninger". Det er nemlig den rette vej at gå, både ved at (til)lade kroppen at vænne sig til ny behandling, og ved ikke at bukke under for "frygten for det ukendte", og ved ikke at trække opstarten ud i al uendelighed. Helt og lykke fremover.

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
Så moro å høre at du har det bedre. Og enda bedre vil det bli. Det er tre år siden jeg begynte med Erfa og bedringene kommer stadig. Oppfordrer deg til å reklamere masse til legen din om hvor bra medisinen din er. Kanskje får flere pasienter prøve?
Det er snart syv (?) år siden, at jeg begyndte med Thyroid, og også jeg oplever, at selv så lang tid efter - kommer nye bedringer dryssende fortsat. Selv på de områder, jeg dengang har tilpasset mig så nøje, at jeg ikke længere mærkede, at der var noget galt med....