Viser søkeresultater 1 til 10 av 53
Threaded View
-
30-01-12, 03:50 #23
Sv: På arbejde med lavt stofskifte

En liten opdatering med en frisk nyhed: Jeg har vundet den første runde (af to), og dette uden at benytte de sædvanlige "procedurer". Dem lod jeg fuldstændig hånt om! I stedet har jeg taget fat i denne sag på en yderst ukonventionel måde, og vil efterfølgende bruge mit eksempel til at ændre den eksisterende praksis, hvor SKAT inddriver freelancer'e uden hensyntagen til kosteffektivitet. Det kan ikke være meningen, at omkostningen (for samfundet) kan blive over en million dkr for ikke at kunne inddrive f.eks. 100.000 dkr. Det skal blive løgn, skal det!
Tilbage står runde nr. 2. Det er lige op over, men uanset hvordan den ender, er jeg nu klar til at hente mit liv tilbage. Ikke en nerve i kroppen dirrer, is i maven og ophøjet, indre ro - SÅ afklaret er jeg, og tilbage står jeg med opgaven, at "pakke" mig selv ud igen, af denne tætte krop-og-sind-klump jeg har pakket mig sammen til, for at spare på kræfterne og for at bevare fokus og koncentration på denne sag. En strategisk limbo. Det var kun her på forummet, at jeg af og til har kommunikeret med andre mennesker det sidste års tid. Al anden kontakt blev suspenderet, selv om der er ikke gået en eneste dag, uden at jeg har tænkt på mine forumvenner her.
Jeg ved ikke hvor længe det varer, før jeg er tilbage i mit gamle "jeg" igen. Måske bliver det et andet "jeg" end før? Det ved jeg ikke, men jeg ved dog, at jeg har ikke givet køb på mig selv som menneske, og jeg har ikke mistet evnen til at kramme - i det fysiske liv hvor jeg er, og ej heller i det virtuelle, her på forummet. Og selv om jeg har gennemgået meget uret, og måtte deale med mange urimelige udfordringer - føles det dog så ofte som vand i sammenligning med, hvad de fleste her har måttet leve med, og har overlevet med ære i behold. En ubetinget RESPEKT til dig, som læser disse ord! Tak skal du have! Der er ikke ord nok i hele den ganske verden til at beskrive, hvor stolt jeg er af mine forumvenner her, og hvor taknemmelig jeg er for at du er til!
Det er en seriøs opfordring. Skriv din historie, uanset på norsk, svensk eller på dansk. Vi kan udgive slike historier samlet i en slags antologi, uden høje omkostninger, som print on demand.
Det kan virkelig rykke i "Den Offentlige Mening", hos venner og familier, hos arbejdsgivere og hos arbejdskolleger eller andre mennesker, vi kommer i berøring med!
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker