Kære Rufus. Tusind tak for svar

Jo jeg behandler maven... Men jeg har jo været på candida kur i 4-5 år snart og det er som om jeg ikke kan komme af med det Jeg har fornylig fået taget en afføringstest og det eneste den viste var at jeg var inficeret med mavesårs-bakterien helicobacter pylori. Den er nu behandlet og forhåbentlig væk.
Jeg har måtte stoppe med tarmskylninger, da det er ret så smertefuldt for mig og behandleren mener at jeg måske har en lille forsnævring eller andet, der gør at jeg får så ondt...

Dag S siger også til mig: the problem is in your gut!! Jeg er snart meget træt af det og tror måske jeg vil ha candida overvækst resten af mit liv... Lige nu har jeg i hvertfald meget svært ved at se mig selv ud af det her og jeg er virkelig trist over det for tiden
Jeg har jo også utrolig mange intolerancer og spiser de samme få fødevarer hver dag. Jeg er endda begyndt at drømme om alt det mad jeg ikke må spise, og føler ingen glæde ved mad mere, da jeg spiser det samme hele tiden..

Og "manden" er ikke min kæreste endnu, men var nok blevet det hvis ikke jeg døjede med denne sygdom. Men jeg er så træt og libido er væk og jeg synes ikke det er et godt grundlag at starte et forhold på, selvom jeg meget gerne ville. Synes min fremtid ser sort ud lige nu og begynder at tvivle på bedring

Kære Anisa. Tusind tak for dit svar

Tro mig, det var heller ikke med min gode vilje at både jeg og apoteket løb tør for florinef! Jeg er startet igen med en kvart tablet og trapper op derfra...
Vidste ikke det med kalium, tak for tippet

Har for nylig læst flere steder, at man ikke kan komme candida til livs så længe man indtager fedt. Noget med at fedtet i blodet holder på "sukkeret"(fra grønsager og andet) og derved fodrer candida. Det er en forholdsvis ny teori. Prøv at søge på rawfood og candida så finder man noget om det.
Er der nogle af jer der har hørt om det?
Jeg har altid kun kendt til det modsatte, godt med fedt og protein til at bekæmpe candida...

Prinsessen har brug for håb

Varme kram fra et koldt dk