Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
23-10-11, 09:28 #11
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Nej jeg er ikke blevet vejledt omkring graviditet, men har heller ikke sprugt, da det slet ikke er aktuelt for mig før kroppen har det meget bedre!
Jeg tog også glandular i lang tid uden nogen særlig bedring, derfor skiftede jeg til hc, og jeg havde også mange betænkeligheder og overvejelser omkring det.
Når du har overskud og mod på det, så synes jeg du skal prøve at ta thyrooid til natten. Det har ihvertfald gjort en stor forskel for mig
Jeg har også mange fordøjelses problemer og intolerancer lige som dig. Og ja, mine bliver også ved at vende tilbage nærmest lige meget hvad jeg gør. Jeg lever også uden mælk, sukker, og alt korn, og nogle gange blir jeg SÅ TRÆT AF at spise som jeg gør. Det er dyrt, besværligt og tager tid synes jeg. Og da jeg også er intolerant overfor æg og kokos, og næsten alle nødder, så er det meget svært at lave lækre alternativer til det man savner
Hvad siger de ellers til dig i Belgien? Føler du at de hjælper dig?
Åh, det er rart at have en lidelsesfælle at spare med og tilmed en dansker
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker