Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
08-10-11, 23:02 #10
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Hei Thomas!
Og takk for alle opplysningene, det er bare bra å høre lit om Hertoghe. Egentlig jeg skal til Herthoghe også etter det nye året. Har allerede tatt blod prøvene som var anbefalt av ham, og jeg fikk svarene for testen i dag. Jeg har noe spørsmål kanskje du kan deler lit med meg og alle de andre.
1. Hvor lenge mener Herthoghe at du må bruker veksthormoner, bruker du veksthormoner for og motvirker testosteron bivirkninger? jeg forstår at veksthormoner skal brukes livet ut når man først begynner med dem, kanskje jeg tar feil.
2. Bruker Hertoghe i sin behandling for eksempel mikronisert Pregnenolone, slik at dette skal balansere den hormonelle kaskaden særlig det steroid hormoner, og forhåpentligvis at man vil sliper og bruker Testosteroner og Veksthormoner. Eller er dette bare min fantasi som kommer fra min frykt for og bruker testosteroner, Veksthormoner og Hydrokortisona… Jeg har tenkt og tar dette opp med ham når jeg treffer ham.
3. Hvordan er det å reise gjennom flyplassen med så mange medikamenter på veien hjem?
4. Hvor mange timer synes du er optimal i det første møte, jeg har bestilt 2 time. Og den lange spørsmål skjema skal gjennomgås og den vil ta tid tror jeg.
Takk på forhånd
Lignende tråder
-
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
Av tcelinet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 01-08-11, 10:38 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33

Svar med sitat

Bokmerker