Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
11-09-11, 20:55 #9
Sv: Datteren min, snart 17, har det siste halve året sovet mer og mere
Bettie
Jeg har haft migræne første gang da jeg var 25 år. Inden da vidste jeg ikke hvad hovedpine var. Det var bare noget andre havde, mens jeg var helt fri, uanset ydre/indre forhold. Lavt stofskifte fik jeg først som 28-årig, som følge af en fejldiagnose og en unødvendig operation, hvor jeg straks fik 100 mcg Eltroxin pr dag indtil 2006. Jeg havde aldrig selv det mindste antistof. 
Jeg havde altså migræne før og det var den slemme, med 2-3 anfald om måneden af en varighed på op til 3 døgn + 2-3 "dumme" dage efter anfaldene. Disse anfald havde jeg i alle årene på Eltroxin. Først andet år efter skiftet til Westhroid blev anfaldene sjældnere og svagere, kortere og kortere indtil de forsvandt helt efter tredje år på Thyroid.
Hvis det viser sig at din datter lider af migræne, da er der hjælp at få selv om det koster en del, men med blårecept-ordningen burde det være til at betale. I Danmark kan kun bestemte mediciner oppebære tilskud fra staten. F.eks. den migræne-medicin jeg selv brugte, måtte jeg betale 100% for (1200 dkr. for 6 tabletter
). Ellers har jeg en del "tips" til at gøre det hele lidt lettere.
Naeh, det er sørme svært at blive klog på det med hovedpine som symptom på lavt stofskifte. Hvis du læser denne tråd vil du forstå hvad jeg mener...• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 10-02-10, 22:34 -
Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage
Av Helle i forumet OperasjonssalenSvar: 1Siste melding: 07-04-09, 14:53 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Erfaringer med ulik dosering ut over måneden/året?
Av Stina i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 22-08-06, 20:52

Svar med sitat

Bokmerker