Takk for flott materiale om hodepine! Dette er virkelig plagsomt for henne. Jeg leste raskt om migrene i linken her, og det ser dessverre ut til at symptomene hennes stemmer veldig bra overens med det. Skal ta utskrift av både det skriftlige materialet og anfallsskjemaet i morgen, og se mer på det.

Men så lurer jeg på: Hun har jo fått påvist antistoffer (anti-TPO) over referanseområdet, og har sannsynligvis en autoimmun thyreoiditt under utvikling. Kan det være en sammenheng med migrenen her? Du skriver jo Anisa, at din migrene forsvant etter at du startet med Thyroid. Hadde du den like sterkt med syntetisk stoffskiftemedisin?
Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Men som erfaren (gudskelov forhenværende efter overgangen til Thyroid) migræniker kan jeg hilse og sige, at lindringen af migrænen er så overvældende, at man tager gerne med de småsymptomer som er bivirkninger af tabletten. Hellere end gerne.
Flere steder finner jeg også at hodepine kan være ett (av mange) symptomer på lavt stoffskifte? Ifølge fastlegen hennes er det ikke indikasjon for å starte opp medisinering når prøvene er så "fine" som de var i juni, men jeg tror jeg må få bestilt nye blodprøver av henne, og få dem tatt om morgenen, denne gangen.

Jeg har nå selv fått resept på Armour, og venter på beskjed fra apoteket om at den har kommet