Viser søkeresultater 1 til 10 av 53
Threaded View
-
05-04-11, 22:55 #20
Sv: På arbejde med lavt stofskifte
Nej, undskyld, det med CVR-bøvlet havde jeg svedt ud

Men så en anden forsikring da? Der findes da forsikringer af den slags, jeg kan bare ikke lige huske, hvad de hedder ... Vender tilbage, hvis jeg finder noget brugbart
At man også skal af med alle pengene fra salget anede jeg ikke. Har kun hørt, man skulle sælge alt, der hører til ens virksomhed, men altså ikke, at man skulle miste alt?! Som dagpengemodtager har man da lov at eje noget. Jeg ejer fx min bolig sammen med min mand, og vi har haft den i årevis gennem år med studie og arbejdsløshed og projektarbejde og jeg ved ikke hvad. Og der ville da ikke ske noget med mine dagpenge, hvis vi solgte boligen. Hvorfor så, når pengene er fra salget af en virksomhed - når ejeren nu en gang var den, der ejede den ... og var den, der fik den til at være noget værd? Kan du ikke lige smide et link om den side af sagen? Det lyder jo helt skørt.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker