Jeanette, så fint du skriver om dette, og så godt å høre at du er i god form. Holmenkollstafetten- da snakker vi tilfriskning! :-) Imponerende...!

Apropos det med helsevesenets inkompetanse: Jeg var hos fastlegen min denne uken, og nok en gang ble jeg nedslått og deppa av å være der. Må innom for å forlenge sykemelding, og jeg har alltid likt ham, inntil jeg fikk lavt stoffskifte, og ble en pasient med diffuse lidelser. Han skjønner absolutt ingenting av at man kan være i dårlig form pga binyrer og at lavt stoffskifte i seg selv kan sette kroppen i ubalanse, og jeg får mer og mer følelsen av at han tror jeg er smågal. Det er så innmari ydmykende å sitte der å høre at ditt og datt "umulig kan være relatert til stoffskiftet", når jeg vet at alle problemene startet nettopp etter siste fødsel, da stoffskiftet falt. I tillegg er han ekstremt opptatt av vekt, for å si det mildt, så jeg får gjennomgå der også, han kritiserer bruk av hc opp og i mente (som han mener er årsakt til vektøkning). Jeg sterk og lar meg ikke knekke, men det begynner nå å gå meg "på nervene løs" hvor frekk han er, samtidig som han er fullstendig kunnskapsløs. Til nå har jeg klart å heve meg over han og se på han som en patetisk selvhøytidelig FJOTT, men jeg vurderer sterkt å bytte lege (men sjansen for at det vil bli bedre er jo ikke stor).