Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
28-02-11, 10:48 #11
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Hej Jeanette
Du skrev i "tåkesyn-tråden" i dag:
Hvor langt er du i diagnoseprocessen og får du noget (positivt) at støtte dig til fra lægerne? Det er alt for skidt, dette her, at blive ramt af oven i hypothyreose, mener jeg.
Har du gjort dig nogle tanker om hvad er oddsene og om der findes ordentlig ekspertise du kan have nytte af? Mener (hele tiden) at høre om folk med autoimmune sygdomme, forskellige lægelige instanser kaster rundt med fra Pontius til Pilatus, uden nævneværdig anden hjælp end i nogen grad - symptombehandling...
Selv om ingen diagnose findes endnu, mener jeg altså at der kan ikke herske tvivl om at det er kroppens autoimmunitet som her ytrer sig og uanset hvilken diagnose du får (eller ikke), mener jeg at det altid er bedst at være på forkant med tingene, også selv om de evt. senere skulle vise sig at være anderledes end man troede i første omgang. Under alle omstændigheder kan man lære noget nyttigt og her vil jeg foreslå Naltrexone (LDN) til overvejelse. Her er alt at vinde og intet at tabe, tillige med et bedre håb og lovende udsigter til en bedring den dag din diagnose evt. er fastslået og de skolemedicinske behandlingsmuligheder er jo beskedne.
Her skriver almindelige mennesker om LDN i en tråd på et netsted Dry Eye Talk og Generelt om LDN og autoimmune sygdomme. Om LDN her på forummet og endeligt en bog om LDN af Elaine Moore, med læsernes reviews.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker