Sitat Opprinnelig skrevet av TheaK Vis post
Å herregud. Og legen min som sa at jeg gjerne kunne gå ubehandlet da jeg ble diagnostisert, fordi det er jo så plagsomt å ta en pille hver dag. Jeg vil si det er mer plagsomt å få hjerteinfarkt.
Unnskyld at jeg ler. - Det er jo altså nye undersøkelser, Ting Tar Tid.

Melder meg ut på det med binyrene, så slipper jeg å dumme meg ut.

Sitat Opprinnelig skrevet av TheaK Vis post
Neste spørsmål er om medisiner. Jeg har aldri klart å komme fram til riktig dose på levaxin, siden legene har blitt redde hver gang TSH har blitt lav og bedt meg gå ned igjen. Burde jeg fortsette å prøve levaxin til jeg kommer fram til en dose som er bra for meg, eller er ERFA en "mirakelkur" jeg burde prøve med en gang?
Kanskje du er blitt fanget i den klassiske "så snart jeg har gått opp og føler meg mye friskere, vil legen at jeg skal ned igjen"? Eller har du aldri følt det helt store utbyttet?

- Jeg har bladd tilbake og sett på verdiene dine. Det er godt mulig du kan bli bedre ved å øke slik at du kommer i den øvre tredjedelen på T4, og gjerne på T3. Det vet du i grunnen ikke før du har prøvd. Hvis T3 ikke henger med i økningen er det på tide å vurdere andre medisiner som inneholder T3. NB at legen neppe blir henrykt.