Viser søkeresultater 1 til 10 av 226
Tråd: Operert for graves -94
Hybrid View
-
05-01-11, 14:49 #1
Sv: Operert for graves -94
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
05-01-11, 15:01 #2
-
05-01-11, 15:03 #3
Det gode er at det IKKE høres ut som at du har mistet stå-på-motet.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
06-01-11, 23:19 #4
Heia Pusur
Hvis du overlevde kulda på tirsdag så beviser det at ukrutt ikke forgår så lætt;o) Fra spøk til alvor så ser jeg en viss mulighet for binyreproblematikk. Stress, hjertebank, skjelvinger er veldig kjent for meg. Nå vet jeg at du er utredet for binyrer og hypofyse på UNN og at alt angivelig er normalt. Men det er jeg også...likevel klarer ingen å forklare hvorfor jeg har hatt så god effekt av HC. Så løsningen er kanskje noen private som tenker mer helhetsmedisinsk?
-
07-01-11, 08:19 #5
Du e nok inne på noe der Blondie Bruker binyrepulver som støtte,fått i etterkant av håranalyse.
Hadde egentlig bestemt meg for at det var bra.men må kanskje revurdere den!!
Dog gikk æ ned på dosen armour til 1 grain for 4 dager siden,tenker nu prøve å tilføye en kvart grain igjen,har begynt og fryse litt igjen,men huden på kroppen e varm ???
-
07-01-11, 08:30 #6
For meg virker det som at forskjellen på "kald" og "hypo-kald" er at det første er ubehagelig og sitter mest i bløtvevet - liksom utvendig, mens den andre kjennes ut som at knoklene er laget av permafrostis i tillegg til at alt bløtvev utenpå er tælefrossent. (Gjelder for meg mest føttene - når føttene kjennes ut som de er armert med isknokler er jeg syk... den følelsen har jeg ikke hatt i det hele tatt i vinter. Jeg har bare vært vanlig "kald". Og det går greit over med varme tøfler/fotbad eller en gåtur.
)
-
08-01-11, 01:01 #7
Vel, Pusur, det at du har sånn problem med å få opp dosen din med stoffskiftemedisin er jo typisk tegn på at binyrene ikke er med. Kortisol får jo stoffskiftemedisinen inn i cellene og uten blir det aldri helt bra.
-
09-01-11, 08:30 #8
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat
så får vi se

Bokmerker