Viser søkeresultater 61 til 70 av 226
Tråd: Operert for graves -94
-
27-09-06, 21:28 #61
Hei det er ikke alltid at jeg drikker mye og mange klager på den do flyinga mi som kan jo være sårt da , må du på do nå igjen du var jo for 1 min siden liksom :,( Men jeg må jo tisse så he he
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
28-09-06, 11:17 #62
kan veree diabetis /symtomet der er at dutisser mye .unornalt ,.....jeg har hatt nyrebetennelse 2 ganger ene gangen var jeg gravid,ble alvorlig syk ,var bevistløs.spydde.....men det gikk lang tid før lrgrne skjønnte det........gang 2.fikk jeg i juletider for noen år siden.hvont å tisse,hjelp har fått urinveisinfeksjon tenkte jeg /minn mann,har aldrid hatt det...tok en tisseprøve (oppi der en blodklump med noe hvit på...ned til legen tisse prøven hev hun i bosset,2 juledag.du har urinveisinfeksjon....okkk,,,hjemigjen...voknet om morgenen smerter i siden,tenkte har jeg smerte i hoften eller,nei det var noe annet,ned til legevakta..naaa du har 2 ting blærebetennelse og nyrebekkenbetennelse.og i dag ser du syk ut...sykemelding for noen dager...ble pittelit bedre... så var det verre nå hadde jeg kramper i ryggen.legen sa jeg hadde nyresten også,hadde tisset ut noe som kunne likne...fikk ikke sykemelding-...legen sa at hvist jeg fikk feber og ble verre ,smerter så kom fort ,blodforgiftning...og jeg ble verre.legen en ny en spurte hva kan jeg gjøre for deg,,,jeg forklarte...tok pulsen min som var over 100.oi svert høy feber..du har nok influensa,...minn mann var så sint vi pisser ikke blod av nfluensa...den natten døde en ung gutt ,legen kom rett fra skolebenken.-..jeg gikk hjem å lå på sofaen kvalm,ikke sise,ikke røyke..til slutt åpnet min lege,han var sjokka.sendte dykning til sykehuset,holt på å bli innlagt igjen.men heldigvis så hjalp denne medesinen,jeg hadde 7 penselinkurer på 2 måneder. ............................................................ ............................................................ ..men det er viktig å tenke på at vi ikke altid får symtomer sånn som det står i lærerboka..så har du mistanke så gå il legen med urinprøve.
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
28-09-06, 17:56 #63
takk for respons. Har nok en mistanke,sliter med høy puls,ryggen holder på å gå av,vondt rundt hoftene og fremme i bekkenet er også kvalm. Men vondt og tisse er det ikke
-
28-09-06, 18:22 #64
kom deg til legen.nyrebekkenbetenelse er alvorlig sykdom,du kan få nyresvikt.jeg hadde heller ikke smerter når jeg tisset første gang jeg hadde det.....gå til legen.ok
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
-
28-09-06, 18:28 #65
Jepp skal dit i morra tidlig.
Apropo nyrebekkenbetennelse,kor vanlig e det å få ved f.eks stoffskifteproblematikken
-
28-09-06, 20:56 #66
Jeg er ikke 100 % sikker, men jeg tror ikke det er større sjans for oss med hypotyrose enn andre, men større sjans for kvinner generelt fordi vi har kortere urinrør enn menn, slik at bakteriene lettere kommer videre i systemet.
-
28-09-06, 22:33 #67
det er bra du skal til legen.nyrebekkenbetenelse har ingen ting med stoffskiftet.det er infeksjon,jeg var på rønken for å sjekke nyresten,da viste det seg at det ligger urin igjen i blæren min når jeg har hvert på do å tisset,det kan vere en grunn hos meg
-
29-09-06, 09:31 #68
Ja,ja den urinprøven va negativ,så da sett æ her å føle mæ hypokonder,med en ekkel følelse at ting ikkje e sånn som de skal være.Fikk beskjed om og se det an i helga.ja,ja god helg folkens.
-
03-11-06, 10:22 #69
HJELP
Ka skjer?
29/8-06 Tsh -1,03 31/10-06 Tsh -0,98
T4 -15 T4 -16
T3 -4,5 T3 -4,5
Etter 29.aug. tok æ vekk 25 mg. levax.i uka,førr æ følte mæ hyper.
Nu sett æ fremdeles med hypersymtomer,vondt bak øyan,trykk over kjertel,rastløs,nervøs,skjelven.
Skal ikkje tsh stige når dose levax. blir mindre,skjønne ingenting.
Noen som kan komme med noen paulie ord.
-
03-11-06, 15:04 #70
Ja jeg synes også det er rart. Tallene dine har nemlig omtrent ikke forandret seg.
Det er individuelt hvor du må ha TSH og ft4. Vanligst er rundt 1 eller noe laver for TSH og i øvre tredel av referansområdet.
Dine tall er akkurat sånne. HVa var de før, har du hatt det bedre med andre tall?
Derfor er det så viktig å følge med selv.
Jeg trodede jeg var hyper når jeg begynte med D-vitamin, men det var bare noe forbigående fra D-vitaminene eller kalcium eller noe sånt.
Det kan være noe helt annet enn hyper....
Håper du finner ut av det.
Lignende tråder
-
Dere som er operert! Bergen eller Stavanger? Hvor er de beste kirurger?
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 13-11-11, 09:25 -
Operert for kreft
Av Tuppelura i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 10-08-10, 19:56 -
Jeg ble operert i to omganger
Av Idea i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 2Siste melding: 09-08-10, 15:58 -
Jeg ble operert for tre uker siden.
Av ANNEM i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 26-03-10, 16:14 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40
Svar med sitat

Bokmerker