Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Når ta liotyronin
Hybrid View
-
28-12-10, 09:29 #1
Sv: Når ta liotyronin
Har ikke nyrestein men derimot dysbiose/lekk tarm og er blitt bedre etter jeg begynte på lav oksalat diett..
Tror ikke jeg har problemer med opptaket av kalsium da nivået i blodet er normalt (men det sier jo bare hvor mye som er i blodet ikke som kroppen bruker..).
Jeg har hatt lavt homocystein nivå i blodet men høyt i urin. Men har andre "indikatorer" som viser at jeg trenger mer B12, men så lenge det er ok i blodet mener fastlege at jeg ikke trenger det. Jeg tar alikevel en god dose b12 i tablett form og vurdere å starte med MB12 sprøyter. Blir mye brukt i forhold til autisme og jeg har jo asperger syndrom.
I tillegg til kalsium tar jeg biotin, magnesium, alle b vitaminene i mye høyere dose enn norsk helsekost.
Lege2 er veldig veldig flink så jeg forstår ikke helt hvorfor jeg bare har fått T3 medisin av han. Ernæringsfysiologen som jobber sammen med han mente jeg burde få T4 også, så jeg får diskutere det på nyåret.
Jeg tåler ikke melkeprodukter, vist du søker på SCD diett så er det en liste der over hva jeg på sikt kan spise og ikke spise. www.scdandme.com er siden min.
-
28-12-10, 12:56 #2
Lignende tråder
-
Liotyronin - dosering
Av gitteh i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 05-11-08, 09:39 -
Av og på med Levaxin/Liotyronin
Av Dame54 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 08-09-08, 15:29 -
liotyronin
Av Siri -67 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 24-10-07, 15:00 -
Kalsium tilskudd når man tar liotyronin
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 2Siste melding: 17-07-07, 21:22 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42

Svar med sitat

Bokmerker