Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
12-11-10, 10:47 #36
Sv: Lavt stofskifte i formentlig årtier
Hej Anisa.
Jo, jeg lever endnu. Har generelt fået det bedre, men er desværre løbet ind i et større tilbagefald for 3 uger siden.
Jeg har gjort mange ting i 2010, som jeg ikke kunne i 2008 og 2009.
Jeg startede med 2 gange akupunktur/ugen i 1.halvdel af 2010 og psykoterapi med en god terapeut. Det hjalp mig til at kunne gå lidt mere, ca.20 skridt.
Var på ferie i en uge i sommer for første gang i årevis, og kunne svømme! Ganske få baner i starten, men fik trænet benene op til 14-20 baner. (Så skriver jeg ik' noget om hvor langt bassinet var
)
Nu har jeg så desværre fået tilbagefald, men jeg kan med vanskellighed bevæge mig rundt på benene i min lejlighed nu. Det er noget dårlig timing, da jeg skal være farmor én af dagene og har glædet mig sådan til at skulle rejse til CPH. Nu rejser jeg alligevel, velvidende at jeg bliver dårligere af turen, men måske bliver jeg så glad i hjertet at jeg glemmer det
.
Mine arme, skuldre og nakke er ikke for gode så jeg slutter nu. Prøver at skrive igen senere.
P.S. Mit mål i starten af året var at kunne gå 10 skridt. Nu er det faktisk at blive rask. Så jeg har flyttet mig meget.
Fremgang og helse til alle
Kærlig hilsen
fra
VibekeJ Ej, så glemte jeg helt at skrive om min datters bryllup i Cambridge, som bare var fantastisk og hvor det lykkedes mig at gå op ad kirkegulvet. Og én eller anden fe må have haft en finger med i spillet for det lykkedes mig også at danse 5 gange. Hvordan det kunne lade sig gøre forstår jeg stadig ikke, men det var SKØNT!
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker