Nå er jeg tom igjen. Jeg har utført et "ekspriment" og vært på kurs begge dagene denne helga. Kvelden er jo da selvsagt tilbrakt på sofaen og sovet. Det er sånn hverdagen min var før, men jeg er jo litt bedre nå, heldigvis.

Har jo lest her inne og jeg vet jo at jeg har lavt stoffskifte, og jeg vet også at mine prøver ikke er bra nok, men de er jo innenfor normalområdet, så da mener jo leger at det er bra. Samtidig så tror jeg på en mulig binyre tretthet utfra det dere andre har delt av deres erfaringer. Skal spørre om testing av dette.

Men jeg er jo i den situasjonen at jeg også er diagnostisert med ME nå. Selv er jeg ikke enig i denne, for jeg mener at man må prøve annen stoffskifte medisin og eventuelt binyrestøtte før man kan konkludere med dette.

Jeg har egentlig tenkt å bevise at jeg ikke har ME, men når man føler seg som i dag så tenker jeg hva om det er noe i det. Hva om det ikke finnes noe som kan gjøre en bedre her og nå? Man har da et liv som skal leves og syk kan man da ikke være hele tida. Har jo ikke "tid" til det. (Sier den som er bestevenn med sofaen).

Kikka litt inne på delen for binyrer og for ME, men kjenner at lese mye, ikke er min greie for tida. Så hvordan kan man egentlig utfra symptomer kunne avgjøre hvilken kategori de tilhører? Er det i det heletatt mulig, eller må man gå slik jeg tenker å prøve ut alt i forhold til stoffskifte og eventuelt binyrer og så om ingenting hjelper så "må" man slå seg til ro med at det er ME?

(Jeg er jo ikke i jobb, og har derfor god tid til å gjøre lite og samle litt energi i hverdagen, eller spare litt heter det vel. ).

La denne i denne kategorien, for dette er jo ikke noen kategori direkte, men det er jo stoffskifte som er mitt "hovedproblem" for å kalle det det. I hvertfall etter min mening.