Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
20-09-06, 00:48 #11baremei Gjest
Jeg sa: nå har jeg brukt Levaxin i 3 år. Jeg har blitt endel bedre, men er slett ikke meg selv. Så har jeg hørt om, lest om og undersøkt mye selv om noe som heter Armour, som er "bestemors tyroxin".
Så ga jeg ham en utskrift.
Og sa videre noe sånt:
Dette gjelder mange, og det er en grunn til at så mange prøver dette i stedet for å gå å hangle og leve en tilværelse som handler om å makte jobb og hus og unger og mann, og forresten får de tre siste null oppmerksomhet for jeg sovner etter middag og sover på sofaen til dagen etter, siden det er håpløst å vekke meg . Er du villig til å la meg prøve?
Han sa ja, spurte hvordan og jeg sa registreringsfritak.
Så ble det baluba og graving i alle skuffer i alle kontorer, hvor man til slutt fant et skjema (men jeg hadde med meg, i tilfelle, i tre eksemplarer). Hadde også med meg all informasjon som trengs til skjemaet, og det finner man hos produsentens hjemmeside, Forrest (Forest) Pharmaceuticals. På forhånd hadde jeg også satt meg inn i doseringer og slikt.
Det endte med knallsuksess og jeg doserer selv med legens velsignelse og med hjelp til tolkning av blodprøver. Jeg kan det meste selv, han påstår jeg kan mer enn ham om akkurat dette, men den medisinske utdannelsen gjør ham godt skikket til sparringspartner når ting ikke går etter boka. Og har man endt opp på armour har ting vanligvis slett ikke gått etter boka fra før av.
Lykke til!
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker