Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
17-04-06, 15:29 #10
Takk til alle
Yvette spør hva slags opptrapping jeg har hatt. Jeg be ynte med 1 tablett den ene dagen . De neste to dagene skulle jeg ta 2 tabletter på50 mikrogram. Etter det skulle jeg ta 1 tablett. Legen mente nå at jeg ville ha normalt stoffskifte.!!
Slik gikk det selvsagt ikke og jeg måtte øke gradvis dosen. Til slutt var jeg oppe i 2 og en halv tablett, men da ble stoffskifte for høyt. ( i følge legen var det veldig farlig) Det merkelige var at hun ventet 1 måned før hun fant ut at blodprøven jeg hadde tatt var for høy. :evil: Så tak hun en ny ( det var sikkert målemaskinen på sykehuset det var noe i veien med) Det var det ikke: Jeg hadde FT4 på 40 og var helt elendig. I følge legen skulle jeg vært i flott form. Så måtte jeg begynne å ta mindre og nå tar jeg 1 og 1/2 tablett og skal til legen i morgen. Må vel legge til at da T4 ble så høyt måtte jeg slutte å ta medisin og etter 2 uker har T4 vært på 7 og jeg har følt meg helt elendig. Heldigvis for meg så jobber jeg på sykehuset og kan sjekke prøvesvarene mine selv.
En stor fordel for når legen har elektronisk post, så kommer svarene samme dag som de foreligger, og da syns jeg legen min burde sett de avvikende svaret for lengesiden. Akkurat det er jeg sint for :evil: Skjønner jo at det kan ta tid å finne dosen.
Til Heisan
Hva slags B-vitaminer tar du? Folsyre vet jeg at jeg har nok av for det får jeg målt siden jeg bruker medisiner for epilepsi.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker