Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
01-08-07, 15:57 #11
Sv: T3 ned ved tilførsel av Lio?
Hei Hansen
Godt spørsmål, men mener selv jeg har en god grunn til å prøve Lio. Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004, og T3 har aldri vært over 30%. Den har stort sett ligget under 20%. Jeg er enig i at man ikke skal stirre seg blind på blodprøver, men fordi denne har vært veldig lav hele tiden ønsker jeg å se om jeg føler meg bedre ved å få denne opp.
Hvis jeg ser bort fra det som skjedde i januar (da jeg fikk overdosesymptomer av Levaxin), er det disse tingene jeg ikke synes Levaxin har rettet opp på den tiden jeg har brukt den: jeg har for dårlig hukommelse og konsentrasjon, pluss at stemningsleiet mitt ligger alt for lavt (noen kaller det depresjon :( ).
Jeg fikk et lite glimt av lys med en gang jeg prøvde Lio, da jeg klarte å forstå en kompleks setning fordi jeg husket begynnelsen av den da jeg nådde slutten (ikke verst).
Når det gjelder stemningsleiet er jeg nødt til å finne en løsning fordi jeg ikke under noen omstendighet kommer til å ta lykkepiller eller hva det heter for det. Jeg vet at dette er en følge av stoffskifteproblemene, og da skal problemet plasseres der det hører hjemme. (Jeg holder nemlig på å eksplodere når jeg hører at folk blir satt på slike piller når det faktisk er helt andre ting som er problemet.)
Ja, ja, da fikk jeg sagt det også
Tusen takk for at du tar deg tid til å svare
Lignende tråder
-
Graves siden 2004
Av jane i forumet Graves sykdomSvar: 42Siste melding: 06-05-10, 15:11 -
Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 10-02-10, 22:34 -
Les på denne siden om ME
Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 18Siste melding: 01-02-07, 20:00 -
Brukt armour og sluttet?
Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 22-09-06, 00:20

Svar med sitat
Bokmerker