Hei Ruth

Enig at totalavhold er veien å gå. Dumt med utskeielsen i går, ble litt revet med. Har aldri vært særlig glad i alkohol, så det er noe jeg bør klare.

Spiser sjelden rent sukker men er desverre svak for sjokolade av og til. Men jeg kjenner jo at sukker girer opp binyrene, og rett og slett er med på å slite/brenne de ut. Skummelt. Skal prøve å tenke på det hver gang jeg vurderer noe søtt.

Selv koffeinfri kaffe har jeg sluttet med, etter anbefaling fra Wilson. ALT som stimulerer binyrene er FY.

Trente styrketrening for to uker siden og tok i altfor hardt. Var gåen i 4 dager etterpå. Skremmende. Man lærer av sine feil, som du sier. Må hele tiden være oppmerksom på kroppens signaler under trening. Endorfinene som utløses gjør at dette er vanskelig synes jeg, for jeg blir så ivirg og veldig happy der og da. Men etter forrige gang brant jeg meg, gikk skikkelig ned i kjelleren etter den runden. Skal tenke på deg og dine tips neste gang jeg trener. Skulle helst hatt et helsestudio i huset da.....m Hadde vært lettere å trene litt hver dag. Blir litt for revet med når jeg først har klart å komme meg ut av huset (med to småbarn) til treningssenteret.