Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
18-01-10, 12:23 #22
Sv: Lavt stoffskifte og Grete Roede
Ja, jeg tænkte på det samme (heller ikke jeg er nedladende her). Det slog mig nemlig allerede da jeg læste det første gang, at stofskiftet måtte allerede være ualmindeligt trægt, siden det ikke kunne gå hurtigere på så stramt et lavkalorie-regime, som tilfældet er.
Med normalt stofskifte ville kiloerne rasle væk i en fart på 1500 kalorier/dag. At det så også ville sænke stofskiftet til senere og alle kiloerne, højst sandsynligt ville komme tilbage, er en anden historie.
Det er korrekt, men... 1500 kalorier/dag er altså 1500 kalorier/dag og med et normalt stofskifte ville det gå meget hurtigere. Det er et principielt regnestykke det handler om her. (P.S. man mister ikke muskelmasse på lavkarbo, uanset hvor hurtigt kroppen skiller sig af med de overskydende kiloer. På lavkarbo bestemmer kroppen selv. Desuden er muskelmassen det sidste kroppen giver slip på og det sker kun når kroppen er i underskud af energi/næring. Det er den aldrig på lavkarbo).• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker