Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
16-11-09, 19:33 #11
Ganske lidt, af min historie
Hej igen.
Glemte lige at skrive lidt, ganske lidt, af min historie. Tilbage i 1993 havde jeg ondt på forsiden af halsen og var meget hæs. Gik til halslæge, der var intet i vejen. Der blev ikke taget nogen prøver. Havde siden da hæshed i perioder, og mange andre symptomer. Det blev slået hen med ,at jeg også snakkede så meget. I 2005 var jeg igen meget hæs, kunne kun sige få sætninger, og havde ondt fortil på halsen, jeg havde nu fået store problemer med at gå. Jeg gik til halslæge og fik igen at vide, at der ikke var noget galt. Jeg har været til så mange forskellige læger, men ingen har tænkt på stofskiftet. Og det har jeg heller ikke selv, før indtil for nogle måneder siden. Og selvom jeg var gået til en endokrinolog i DK, ja, så er det ikke sikkert der var sket noget som helst ved det. Har været indlagt 2 gange på Rigshospitalet. Har ingen erindring om, at stofskiftet blev undersøgt.
Jo, jeg synes godt jeg kan blive bitter. Bitter over ikke at have fået hjælp noget før, og over at vi skal tage til udlandet for at få hjælp. Igen, hvad får lægerne deres penge for?
Læste på et tidspunkt den norske journalists bog om hans kones sygdom og hans egen kamp mod systemet og 'lærde' professorer. Har det hjulpet i Norge ? For i DK er det uland. Håber en dag at kunne få kræfter til at kontakte nogle nøglepersoner og fortælle om situationen. Men vi er vist desværre ikke nogen sællert.
Mange hilsner
Vibeke
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker