Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
31-08-09, 14:47 #1
Lavt stofskifte i formentlig årtier
Hej Alle.
Jeg skriver fordi jeg er vældig meget i tvivl. Har jeg mon hypothyroidisme ?
Jeg er meget dårlig, har så mange smerter, at jeg ikke kan gå, har hævede, smertende ankler, har smerter i armene. Smerterne er i både muskler og sener og i benene føles det også som om de er i knoglerne.
Jeg er konstant helt udmattet. Sover meget dårligt, ca 4 timer pr. nat og sådan har det været i 30 år. Jeg har hukommelesproblemer, har svært ved at beslutte og koncentrere mig. Jeg har mistet meget hår, men det er stoppet med B-vitamin. Men jeg plejer at tabe hår i store mængder flere gange årligt.
Jeg er opsvulmet i ansigtet. Har vejet for meget, men det går bedre nu, da jeg kun spiser frugt og grønt nu, og vitaminpiller.
Nogle dag sveder jeg for meget, men det er ved at forminske sig. Er konstant inflammeret i kroppen, er konstant utilpas. Smerterne i skinneben og fødder er ulidelige.
Jeg har fået diagnosen fibromyalgi for 7 år siden. Har fået det gradvis værre.Kan nu næsten ingenting og har hjælp i huset 4 timer hver dag. Er i perioder meget depressiv og har mange negative tanker.
Nu har jeg læst at en læge - John Lowe - mener at kunne helbrede fibromyalgi, som han ser som hypothyroidose (er lidt usikker på, hvad det hedder) med hormoner.
Er der mon nogen der kan genkende dette og tænker, at det er typisk for sygdommen. Hvor starter jeg, når så mange skriver om umulige læger. Hvad skal jeg bede få undersøgt,? Hvad skal jeg holde fast i for at kunne få Armour ?
Jeg ved godt at forummet ikke er til diagnostik, men jeg håber alligevel, at kunne få hjælp.
Mange hilsner VibekeJ
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker