Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Fortell meg om Oftebro
Threaded View
-
02-04-09, 13:24 #1
Fortell meg om Oftebro
Beklager hvis jeg legger dette inn i feil forum, men hadde lyst til å treffe både "høye og lave", så ville velge et forum jeg håper mange leser. Hvis det passer bedre inn et annet sted, så må noen tekniske fotsoldater gjerne flytte det.

Jeg er så nysgjerrig på denne Oftebro. Men jeg vet så lite om ham, og om hans metoder og prinsipper, hva han kan, hva han gjør, og hvilke erfaringer folk har.
Som kanskje de fleste andre her inne, så har jeg opplevd å komme til et punkt der jeg føler at "samme hva de sier og gjør så blir jeg jo ikke frisk(ere)". Da er det vel bare naturlig at man i fortvilelse og frustrasjon søker andre veier og muligheter, i håp om å kunne få et bedre liv.
Jeg har forstått det slik at Oftebro er en mer alternativ medisiner, og at han har andre teorier og løsninger enn de "vanlige" legene og endokrinologene. Siden han vel da også opererer privat, så regner jeg med at det koster en liten formue å søke hjelp hos ham - men helsa mi setter jeg ingen prislapp på, så dersom han kan hjelpe meg så skal jeg nok alltids få det til.
Men hva er det han gjør? Og kan han hjelpe alle, enten det er snakk om for lavt eller for høyt stoffskifte? Jeg har Graves av den virkelig seige og hissige sorten, og er nå på mitt andre tilbakefall og runde nummer tre med Neo-Mercazole og betablokkere. Merker at sykdommen er i ferd med å "overta" meg, og er utrolig sliten og lei. Og ganske tom for tålmodighet etter hvert - begynner å miste trua på at jeg noen gang vil kunne bli frisk, få barn, osv.
Med andre ord - jeg er helt klar for å prøve noe nytt, bare jeg får vite litt mer om hva det innebærer. Så om du selv har erfaring med Oftebro, eller vet noe som kan tenkes å være nyttig for en som er helt blank, så ville jeg sette stor pris på om du deler det med meg.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Oftebro Helse
Av Bonzo i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 30-05-07, 17:15 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27 -
Oftebro`s ernærings tips
Av heisann i forumet Helbred og kostholdSvar: 23Siste melding: 23-09-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker